Dette syntes næringa om Aqua Nor 2021
15. november 2021 · Ukategorisert
Svært mange fornøyde deltagere, ingen smittetilfeller av covid-19 og økt eksponering for utstillerne er bare noen av stikkordene som oppsummerer årets messe. Se hva bransjekollegene dine syntes om Aqua Nor 2021, og hva messens økte eksponering i sosiale medier betyr for deg som utstiller.
Det var knyttet stor spenning til årets messe, som ble gjennomført både digitalt og fysisk. Det hybride konseptet ble for første gang tatt i bruk, og næringen var begeistret over å igjen kunne møtes fysisk.
Først og fremst er det svært gledelig å kunngjøre at det ikke oppstod noen smittetilfeller under messen, og at messen heller ikke førte til en oppblomstring i smittetilfeller i etterkant.
Resultater fra kundeundersøkelsen
I etterkant av messen ba vi alle utstillere og deltagere om å dele sin mening om årets messe. Vi er svært glade for at våre deltagere fortsatt opplever Aqua Nor som næringens viktigste møteplass, og ønsker å delta på messen i 2023.
Økt eksponering i sosiale medier
I 2021 har Aqua Nor satset mer på sosiale medier. Satsingen har resultert i at messen får enormt mye mer oppmerksomhet i digitale kanaler nå enn tidligere – noe som igjen betyr at utstillerne våre får økt synlighet på nett.
Til sammen hadde messen over 280.000 eksponeringer på Instagram, Facebook og LinkedIn, som er en fordobling sammenlignet med tidligere messer.